ملی‌پوشان ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
ملی‌پوشان ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه با کسب 5 مدال توسط آزادکاران کشورمان ادامه یافت.

برنا: سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر گوگمایف از روسیه در سه تایم با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دیدار رده بندی مقابل باکیف از قزاقستان در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست برانوآش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک شکست داد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان ازترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد. میرزایی در دیدار پایانی مقابل سردار بوکه از ترکیه با نتیجه یک بر صفر و 3 بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد. حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل سردار بوکه از ترکیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. جوکار در دیدار رده بندی مقابل بلاوندر از لهستان با نتیجه صفر بریک، 6 بر صفر و 4 بر یک پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

در 120 کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علی گوربوز ازترکیه را با نتیجه 5بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در مرحله نیمه نهایی نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتایج مشابه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای نیز در دور سوم مقابل صادق زاده که نخستین تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی در رده ای سنی بزرگسالان را پشت سر می گذارد، در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی دیدار رده بندی چاکر بوسکورت از ترکیه را با نتیجه یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

سه نماینده کشورمان نیز روز جمعه در مسابقات دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند. رقابتهای وزنهای 66 و 96 کیلوگرم امروز یکشنبه برگزار می شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد در رقابتهای دو وزن باقی مانده به شرح زیر است:

66 كیلوگرم: میثم نصیری - محمد نادری
96 كیلوگرم: علی اصغر عبدالملكی – حامد طالبی زرین كمر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ